گل شقایق...........
نوشته شده توسط : kaka

دلم مثل دلت خونه شقایق

 

چشام دریای بارونه شقایق

 

مثل مردن میمونه دل بریدن

 

ولی دل بستن آسونه شقایق

 

شقایق درد من یکی دو تا نیست

 

آخه درد من از بیگانه ها نیست

 

کسی خشکیده خون من رو دستاش

 

که حتی یک نفس از من جدا نیست

 

شقایق وای شقایق گل همیشه عاشق

 

شقایق اینجا من خیلی غریبم

 

آخه اینجا کسی عاشق نمیشه

 

عزای عشق غصه اش جنس کوهه 

 

دل ویرون من از جنس شیشه

 

شقایق آخرین عاشق تو بودی

 

تو مردی و پس از تو عاشقی مرد

 

تو رو آخر سراب و عشق و حسرت

 

ته گلخونه های بی کسی برد

 

شقایق وای شقایق گل همیشه عاشق

 

دویدیم و دویدیم و دویدیم

 

به شبهای پر از قصه رسیدیم

 

گره زد سرنوشتامونو تقدیر

 

ولی ما عاقبت از هم بریدیم

 

شقایق جای تو دشت خدا بود

 

نه تو گلدون نه توی قصه ها بود

 

حالا از تو فقط این مونده باقی

 

که سالار تمومه عاشقایی

 

شقایق وای شقایق گل همیشه عاشق

 

 





:: بازدید از این مطلب : 575
|
امتیاز مطلب : 62
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : 14 اسفند 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: